Pomoč

Registracija:
Ob naročilu izdelka v spletni trgovini www.facelift.si se je potrebno registrirati. Med registracijo si uporabnik izbere uporabniško ime in geslo, ki ju bo uporabljal pri vseh nadaljnjih nakupih. Ponudnik si pridružuje pravico, da lahko po telefonu preveri vsakega na novo registriranega člana. Z uspešno izvedeno registracijo soglašate z vsemi pogoji poslovanja, ki so navedeni tukaj.


Postopek registracije:
Če ste nova stranka se je za začetek potrebno registrirati, koraki registracije so naslednji. Kliknete Registracija na dnu levega menija, izpolnite podatke za prijavo (uporabniško ime in geslo, ki ju boste uporabljali za prijavo ter veljaven elektronski naslov, na katerega poste prejeli potrditveno elektronsko sporočilo za dokončanje registracije) in osebne podatke, ki služijo za dostavo naročenih izdelkov (med postopkom naročevanja, lahko podate tudi dodaten naslov za dostavo pošiljke).

S klikom na Pogoji poslovanja, se prikažejo splošni pogoji poslovanja spletne trgovine facelift.si, če se z pogoji strinjate, odkjukajte Strinjam se s pogoji poslovanja in pritisnite Pošlji registracijo.

Na vaš elektronski naslov, ki ste ga navedli med registracijo boste prejeli povezavo za potrditev registracije, s klikom na povezavo (lahko jo tudi ročno kopirate in prilepite v naslovno vrstico vašega brskalnika) je registacija zaključena.


Postopek naročanja in popravilo naročila: 
  
Za naročilo izbranega artikla je potrebno opraviti naslednje korake. 

1. korak:

S klikom na želeni izdelek se odpre podroben opis izdelka, pod opisom se nahaja okence v katero vnesete količino naročenega artikla, pri določenih izdelkih se pod opisom lahko nahaja tudi meni za izbiro barve izdelka, velikost, itd.. Z klikom na V košarico boste izbrani izdelek dodali v košarico, za nekaj trenutkov se prikaže obvestilo o dodajanju izdelka v košarico, izberete lahko med nadaljevanjem nakupa ali pogledom košarice.

Če z nakupom nadaljujete lahko kasneje z pritiskom na Košarica, spodaj v levem meniju končate nakup ali pregledate izdelke, ki ste jih dodali v košarico, spremenite količino določenega izdelka ali izdelek odstranite iz košarice, nadaljujete z klikom na Na blagajno.

2. korak (Naslov za dostavo):

Če želite, da so naročeni izdelki poslani na drug naslov kliknete na Dodaj nov naslov za pošiljanje, v nasprotnem primeru nadaljujete z klikom na Naprej.

3. korak (Način dostave):

Trenutno je na voljo samo dostava z Pošto Slovenije.

4. korak (Potrditev naročila):

Pregled in popravilo naročila. Naslov dostave – s klikom na Uredi lahko popravite podatke naslova dostave pošiljke. Izdelki – s klikom na Uredi lahko odstranite izbrane izdelke, spremenite količino določenega izdelka ali se vrnete nazaj v trgovino in dodate še druge izdelke. Naslov plačnika – je enak naslovu dostave. Način plačila – trenutno je na voljo samo plačilo po povzetju. S klikom na Potrdi naročilo je nakup zaključen in več ni možnosti popravila le-tega.