Meni
Košarica

Pogoji poslovanja

Naročanje:
Vsa naročila potekajo preko spletne trgovine facelift.si in so dostopna 24ur na dan in 7 dni v tednu. Izbirate lahko med vsemi objavljenimi izdelki, če želenega artikla ne najdete nam pošljite elektronsko pošto na naslov trgovina@facelift.si in obvestili vas bomo ali je dobava možna. Cene veljajo do dne objave novega cenika na spletni strani. Na artikle v ponudbi je že zaračunan davek na dodano vrednost, ki je obvezen. Izdelke dostavimo preko dostavne službe Pošte Slovenije, razen če je kupec navede, da bo naročilo prevzel osebno na sedežu podjetja.

Kupoprodajna pogodba med ponudnikom in kupcem je sklenjena v trenutku, ko kupec odda naročilo (preko spletne trgovine, elektronske pošte ali telefona). Pogodba bo shranjena pri našem podjetju 14 dni po prevzemu, dostop do nje je možen osebno ali po pošti.


Dobavni rok:
Dobavni rok je od 2 do 14 dni. Na dobavni rok vpliva naročena znamka artikla in dobavljivost artikla. Naši dobavitelji imajo večino artiklov na zalogi, v primeru, da ga mi nimamo. V primeru, da naročen artikel trenutno ni dobavljiv, vas o tem pravočasno obvestimo na vaš elektronski naslov.


Spletno reševanje sporov:
Povezava


Načini plačila:
Plačilo pošiljke je mogoče na sledeče načine:

- po predračunu
- z gotovino po povzetju - kupec plača naročilo dostavljavcu z gotovino, ko mu le-ta dostavi naročeno blago. Celotna kupnina + stroški dostave, ki so navedeni v našem ceniku dostave
- na sedežu podjetja z gotovino - kupec plača z gotovino na sedežu podjetja po izdanem računu


Dostava:
Osebni prevzem na sedežu podjetja:
Naročene izdelke lahko po predhodni najavi na telefonski številki +386 (0)31 384 618 prevzamete na sedežu podjetja,

Spletne storitve, Dejan Banič, s.p.
Rudarska ulica 6
9220 Lendava
Slovenija

Dostava z dostavno službo:
Naročene artikle pošljemo v dogovorjenem roku, ki je naveden pod pogoji poslovanja preko dostavnih služb Pošta Slovenije in GLS, s plačilom po povzetju ali po predračunu.

Cenik:
do 250g - 3,90 EUR
od 251g do 500g - 4,50 EUR
od 501g naprej - 6,00 EUR

K stroškom pošiljanja ob plačilu po povzetju, se prišteje še provizija GLS-a ali Pošte Slovenije.

Provizija Pošte Slovenije:
- kupnina do 98,00 EUR: provizija 1,25 EUR.
- kupnina nad 98,00 EUR do 501,00 EUR: provizija 1,07% od vrednosti paketa
- kupnina nad 501,00 EUR: provizija je 5,36 EUR + 0,30% od vrednosti paketa



Pravica do odstopa potrošnika od pogodbe in vračilo blaga:
Potrošnik ima pravico, da v 14 dneh od prevzema blaga podjetju sporoči, da odstopa od pogodbe (nakupa), ne da bi mu bilo treba navesti razlog za svojo odločitev. Šteje se, da je sporočilo pravočasno, če je pošiljka oddana v roku 14 dni od prevzema. Nato mora v roku 14 dni po sporočilu blago v nespremenjeni količini, obliki in nepoškodovano v originalni embalaži, poslati podjetju (Spletne storitve Dejan Banič s.p., Rudarska 6, 9220 Lendava). Edini strošek, ki bremeni potrošnika v zvezi z odstopom pogodbe (nakupa), je strošek dostave in vračila blaga. Vračila z odkupninami ne sprejemamo.

Vračilu kupec obvezno priloži kopijo računa. Kupnino za izdelek mu bomo nakazali na TRR, ki nam ga mora posredovati ob vračilu blaga. Nakazilo bomo izvršili takoj, ko je to mogoče, najkasneje v 14 dneh po sporočilu o odstopu.

Vračilo blaga ne velja v primeru artiklov izdelanih po meri naročnika ali izdelkov, ki niso na zalogi in so bili naročeni na posebno zahtevo kupca.

Vračilo originalnih delov ni možno. Plačilo originalnih delov je možno samo po predračunu.

Obrazec za odstop od pogodbe:
Obrazec z informacijami v zvezi z uveljavljanjem pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. IOP)
Obrazec za uveljavitev pravice potrošnika do odstopa od pogodbe (Obr. OP)


Stvarna napaka:

Kdaj je napaka stvarna?

- kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za njegovo normalno rabo ali za promet
- kadar artikel nima lastnosti, ki so potrebne za posebno rabo, za katero jo kupec kupuje, ki pa bila prodajalcu znana oziroma bi mu morala biti znana
- kadar artikel nima lastnosti in odlik, ki so bile izrecno ali molče dogovorjene oziroma predpisane
- kadar je prodajalec izročil artikel, ki se ne ujema z vzorcem ali modelom, razen če je bil vzorec ali model pokazan le zaradi obvestila

Kako se preverja primernost artikla?
Preverja se z drugim, brezhibnim artiklom enake vrste, hkrati pa tudi z izjavami proizvajalca oziroma navedbami na samem artiklu.

Kako se stvarno napako uveljavi?
Kupec nas mora o morebitni stvarni napaki skupaj z natančnim opisom le-te obvestiti v zakonsko določenem roku. Kupec nam hkrati omogoči pregled artikla.

Pravico do uveljavljanja stvarnih napak natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.

obrazec za vračilo artikla za uveljavljanje stvarne napake

Če želite pošiljko vrniti na naše stroške, to storite tako, da se o tem dogovorite z nami po telefonu na številko 031 384 618 ali elektronskem naslovu info@facelift.si.

V skladu s tem dogovorom bomo na vaš naslov poslali poštarja, ki bo prevzel pošiljko, drugačen način posredovanja (pošiljanja) na stroške podjetja Dejan Banič, s.p. ni možen.


Izvajalec izvensodnega reševanja potrošniških sporov:
Ne priznavamo nobenega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov.


Poprodajne storitve in prostovoljna garancija:
Poprodajnih storitev in prostovoljne garancije ne zagotavljamo.


Reklamacije:
Vsako reklamacijo bomo poskušali rešiti v dobro kupca, v skladu z določili Zakona o varstvu potrošnikov. Garancijski rok izdelka je naveden v opisu izdelka, če ta ni naveden, izdelek garancije nima.


Artikli:
Fotografije ne zagotavljajo lastnosti izdelka.


Izjava o varovanju osebnih podatkov
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.


Podjetje:

Podjetje Spletne storitve, Dejan Banič, s.p. je vpisano poslovni register Slovenije AJPES, izpostava Murska Sobota z dne 1.5.2011 in številko vpisa: 316-08-00590-2011/2. Matična številka: 3963926000, davčna številka: SI62052195. Smo zavezanec za DDV.

Podjetje ni zavezano k nobenim kodeksom ravnanja.


Pritožbe, reklamacije in informacije:

V primeru pritožb, reklamacij in informacij povezanih z našimi storitvami nas lahko kontaktirate na telefonsko št. +386 (0)31 384 618, preko elektronske pošte na naslov info@facelift.si ali po pošti na naslov:

FACELiFT.si
Spletne storitve, Dejan Banič, s.p.
Rudarska ulica 6
9220 Lendava
Slovenija
ID za DDV: SI62052195


FACELiFT.si
avtodeli

Spletne storitve, Dejan Banič, s.p.
Rudarska ulica 6
9220 Lendava
Slovenija
ID za DDV: SI62052195

Kontaktni telefon: +386 31 384 618
Elektronski naslov: info@facelift.si
Spletni naslov: http://www.facelift.si